donderdag, februari 02, 2006

ups & downs

Gisteren nen bangelijken "up" dag. Na veel zoekwerk één van onze grootste problemen opgelost (and yes, I do take all the credit for this one). Ondanks de overuren toch een goei gevoel overgehouden. Na 't werk ff naar Subway geweest voor een Turkey sandwich, maar vooraleer ik die kon verorberen, ben ik eerst ff gaan trainen. Wow, in de Westin Prince hebben ze een bangelijk fitnesszaaltje... elk cardiotoestel heeft een ingebouwde tv. Dat maakt het trainen eens zo aangenaam... trust me!

Vandaag heb ik hier weer eens een "shit assignment" gekregen :-( Stinken dat het doet!!! Soit, 'k ben er eindelijk mee klaar (ze realiseren hier zelfs ni, hoe "shitty" dat jobke wel is). Vandaag gaat er dus ni veel meer gebeuren. Mijn "goesting" is over (sorry Katrien).

Surfs up, dudes!

Geen opmerkingen: