dinsdag, februari 21, 2006

Effe chillen!

Man, dat heeft in Toronto een héél andere betekenis dan bij ons in den Belgique... klein voorbeeldje. Vorige zondag was 't hier -7° Celsius, maar met de "wind chill factor" werd dat plots -23° Celsius (maw gevoelstemperatuur van -23). 'k Kan u verzekeren dat er niet meer van de "warmste" winter ooit word gesproken sinds vorig weekend ;-)
't Is terug "normaal" winterweer hier. We, Michelle (de Amerikaanse projektleidster) en ikzelf, zijn misschien 5 minuutjes buiten geweest (moest voor één van de broers iets gaan checken in een museum downtown) en mijn handen waren bijna bevroren!!! We zijn dan maar gaan "shoppen" (nog maar eens, want zaterdag waren we al naar Vaughan Mills, de grootste Mall van Canada, geweest én hebben daar Corine, een ex-CCE medewerkster uit Nederland die hier in Toronto woont, en haar 2 kids ontmoet).
Ondertussen gaat het al heel wat beter met mijn linkerbeen én zelfs met mijn ribben. 's Morgens nog wel wat pijn... vooral bij "plotse" motten op mijn Snooze knopke (want dan vergeet ik altijd da'k gekneusde ribben heb). Vandaag is/was 't D-day voor Team Canada, vooral voor het mannen icehockey team. De wedstrijd begon zo'n 2,5 uren geleden. Vermits we hier heel den tijd meetings hebben gehad (zit nu nog half en half in één trouwens), weet ik nog niet of 't al gedaan is én wat de stand is.
Anyway, ciao for now... mijn buikske is aan 't grollen ;-)

(hey Katrien... als dat geen vrouwvriendelijke post is... hehe)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey hey Rafken, zo mijnen naam gebruiken...misbruiken.....Straks ga ik nog denken aan een klacht vr sexual harassment....

Btw bedankt om zo mijn imago om zeep te halen....nu lijk ik ver een tante nonneken.... !! ;-)

Ciaokes
Katrien

Rafke Magic zei

oesje... weer ni goe :-(
en no worries... 'k denk niet dat ge een tante nonneken zijt, zenne :-)