maandag, februari 27, 2006

sport?

Tja, 't is al ff geleden dat ik nog aan sport gedaan heb... dankzij da accidentje in 'Niagara on the lake'. Enfin, gezien ik nog steeds last ondervind aan mijn linkerbeen (niet meer bij alle bewegingen, vooral bij trappen en kracht zetten op het been zelf), heb ik besloten om nog niet met mijn auto te rijden (linkerbeen is nodig om te ontkoppelen - had ik toch maar nen tiptronic gekozen, hé).
Enfin, deze week ga ik dus "te voet" werken vanuit de kantoren in Wilrijk. 't Is hier serieus veranderd. Waar nu een deel van de produktie staat, ging ik vroeger aardbeien plukken en peekes trekken uit de weien van ne maat van mij zijn grootvader zaliger. Iets verder (ook nog een stuk produktie, en een stuk Speed Colli) raceten wij met de voorloper van een "cart" (yep, mijne maat had een go-cart met ne motor). Al dat jeugdsentiment komt terug naar boven :-)
Anyway, 't was een klein half uurke stappen (25 minuutjes om precies te zijn). Viel al bij al nog mee. Ondertussen is de lucht hier serieus grijs aan 't worden en 't is net beginnen regenen. Damned! En ik moet daar straks dus te voet door :-(
Had ik maar in de Nike Store zo'n grote paraplu gekocht... doeme toch! 'k Heb nog staan twijfelen.
Het Canada avontuur is blijkbaar niet heeeel slecht voor mijn gewicht geweest. 'k Ben in totaal 1 kg bijgekomen op 1 maand tijd dus. Gezien het stoppen met sporten ('k heb welgeteld 1 keertje getrained ginder), valt dat heel goed mee zou ik zo zeggen. Doel is om die er deze week terug af te krijgen, dmv terug "normaal" te eten. Geen Tim Hortons meer voor ontbijt, maar gewone volkorenboterhammekes. Niet meer gaan lunchen, maar opnieuw volkorenboterhammekes. En 's avonds geen rabbitfood, maar een goei soepke (8 groentenweelde van Knorr - grrrr... 't water loopt al in mijn mond).

2 opmerkingen:

David aka Letman zei

...en vanaf volgende week word je weer onder zachte dwang begeleid tot aan de fitness ;-)

Rafke Magic zei

hehe... 't is goed, 'k kijk er al naar uit (hoewel, da stappen van gisteren... 't was ni simpel en 't been was 's avonds terug opgezwollen)
vandaag ben ik gezien de 10cm sneeuw en ijzel (hebben jullie ze gezien???), met den auto tot hier gereden (nog geen 5 minuutjes)