woensdag, februari 22, 2006

wow... heiligschennis

In mijn "tagged" post ben ik een ongelooflijk bangelijk concert vergeten te vermelden... The Beastie Boys in Vorst (paar jaar geleden). 'k Moest er daarstraks spontaan aan denken toen iemand mij vroeg "what's the time?". In Vorst was het antwoord op MikeD's vraag in volle borst "IT'S TIME TO GET ILL!!!!" (en al die puberkes die de glorietijd van de Beastie Boys niet hadden meegemaakt stonden paf). Wow, wa nen ambiance. 'k Ga da nooit vergeten! Den "Tits" heeft zelfs één van MikeD's drinkbekers mee naar huis gepakt als souvenir (btw die gast drinkt op 't podium thee met citroen en honing) ;-)
Awel, 'k ga straks nog eens iPodsgewijs naar de Boyz luisteren, se... terwijl ik mijn Subway sandwichke naar binnenwerk. Vanmiddag zijn we naar Pizza Pizza geweest (da's de Canadese versie van de PizzaHut... alwaar ik liever naartoe was geweest... you know, "those bites are made for poppin'"). Ni slecht, maar waarschijnlijk niet echt goed voor de gezondheid :-(
Anyway, genoeg gezeverd... time to head back to the hotel! Morgen gaan we nog eens naar het Brampton Office (da's veel chiquer dan het hoofdkantoor in East York) en 's avonds gaan we bij wijze van "last supper" met het hele team eten ;-) 't Zal dus 's middags weer "rabbit food" worden voor ons Rafke :-)

Geen opmerkingen: