woensdag, februari 15, 2006

V-day in Toronto

Jawadde, Valentine's Day in Toronto... 'k dacht bij mezelf "'k ga gewoon een beetje zielig zitten doen in 't restaurant beneden en er zal wel één of ander sympathiek vrouwke mij komen vergezellen"... noppes dus :-(
Vermits ik nog altijd niet kan trainen (sinds gisteren terug veel meer last van mijn linkerbeen én nog meer van mijn ribben), moet ik dus op mijn eten letten. We waren 's middags al gaan lunchen in "the Marché" (tof concept... moeten we in België ook opstarten... 't is eigenlijk een groepering van verschillende mini-resto's in één plaats... maw er is altijd wel iets naar ieders smaak... heel handig als er een vegetarische in 't gezelschap is die 't beu is om altijd een bordje groenten te krijgen). 'k Had mezelf een klein peperoni pizzake genomen. Maw 's avonds iets vegetarisch... guess what? Op 't menu stond een Quiche van spinazie en ui. Daarbij een glaasje Inniskillin Pinot Noir (ongelooflijk goeie wijn... én Canadees... we zijn trouwens op de dag van het bewuste ongeluk de wijngaard gaan bezoeken). Daarna was 't richting hotelkamerke... en er was niks op tv :-(
Bij sommige andere mensen die in 't zelfde hotel zitten, was het een betere avond ;-)

Btw, 'k zat op de vlucht naar hier samen met één of ander Olympisch vrouwenteam van Canada. 'k Dacht verkeerdelijk het ijshockeyteam, maar die zijn nog vlotjes iedereen aan 't afdrogen in Turijn. 't Waren toffe dames en één van de moeders was ofwel enorm bezorgd dat ik haar dochter zou proberen te versieren óf ze was geïnteresseerd in mij :-D Ongelooflijk, die was constant achterom naar mij aan 't kijken. Soit, haar dochter mocht er wezen. Zijzelf ook, gezien haar leeftijd. Maar laten we zeggen dat ze een beetje té ervaren is voor mij. Michelle vond dat "a nice way of putting it" (in 't Engels had ik gezegd: "She's too experienced for me...").

Ondertussen ben ik getagd... al een tijdje trouwens, maar 'k ben helemaal niet mee met al die specifieke "blog lango". Geert, morgen zal ik daarop antwoorden ;-)

Geen opmerkingen: