woensdag, februari 08, 2006

flexibility test?!

Gisterennamiddag...

Michelle (mijn projectleidster): "Raf, can I talk to you for a sec... outside"
Rafke: "Euh... I guess"
Michelle: "We have to let you stay two more weeks in Toronto!"
Rafke: "Hmmm... not possible... have to be home this weekend."
(wij zijn Kielse Ratteuh... klap, klap, klap, klap... wij zijn Ratteuh van 't Kiel!!)
Michelle: "Ok, but can you fly back on Monday then?"
Rafke: "Sure, no problem!"

Ondertussen is de hele trip al geboekt (vliegtuigtickets, hotelreservaties), behalve de huurauto... da gaat nog spannend worden. Vanavond ga ik Giorgio en zijn vrouw afzetten aan 't vliegveld en mijn "aanrijdingsformulier" afgeven bij Hertz. Blijkbaar kan da wel ff duren :-( Soit, afhankelijk van wat er daar vanavond allemaal gaat gebeuren, bestel ik ineens nen anderen auto voor de volgende trip en anders is 't aan Michelle (zij moet ook 2 weken terugkomen).

's Avonds had ik afgesproken met Master B. Master B werkt niet meer voor Coke (spijtig... want 't is nen bangelijke gast). Normaal gezien was het een "dinner date" (hehe) met Master B, Emperor B, Admiral B en King B uiteraard. By the way, Rafke is King B.

Katrien, stop hier met lezen!!!

The 3 B's (origineel waren er maar 3, Master, Emperor en King) zijn "onstaan" tijdens de meest stressvolle periode in mijn leven (tot hiertoe althans). We zaten in Parijs voor Coke en hadden veeeeel te veeeeel werk. Op een dag zie ik Mark (Master B) "Sametimen" (lees: chatten in Lotus Notes) met Luis (Emperor B) en 't ging van "Yo B, wassup?" Dus ik vraag onwetend tegen wie hij bezig was. Mark antwoordde cool dat het Luis was. Dus ik vroeg: "What's with the B then?". Waarop Mark: "Oh, he's my Bitch!" :-)

Katrien, 'k had u gewaarschuwd!!!

'k Moest spontaan lachen en sindsdien waren er dus 3 B's... en om te specifiëren werden er "gradaties" gemaakt. Joe, die Mark later op het jaar heeft vervangen, kreeg ook al snel de status van B en werd Admiral B.
Anyway, what better place for 4 B's to have dinner than... Hooters!!! 'k Moet plots denken aan Al (Bundy)... zijn creto is "Hooters, hooters, yum, yum, yum... Hooters, hooters, on a girl that's dumb!" Nu, ondertussen had de rest van het team zich zowat zelf uitgenodigd, maar uiteraard werd de "meeting place" niet veranderd (over my dead body). Waitress of the evening was Erin... haba, haba, HABA!!! Pictures will follow... one day ;-)
Spijtig genoeg waren mijn favorietjes van vorig jaar er niet meer, maar Erin is een nieuw favorietje.

Anyway, 'k zal binnenkort eens een vrouwvriendelijke post aanmaken... speciaal voor u Katrien :-)

Geen opmerkingen: