donderdag, juli 03, 2008

Independence Day

Twaalf jaar geleden zat ik rond deze tijd ergens in Michigan (het juiste dorp ben ik ff vergeten). Wat ik me nog wel herinner is dat die dag ID-4 (met Will Smith) uitkwam in de cinema (in de States). 'k Ben die toen samen met James (bangelijke kerel trouwens, waar ik ondertussen al 7 jaar ni veel meer van gehoord heb) gaan zien. Ondanks 't feit dat zowat elken Amerikaan toen verlof had, was de cinema behoorlijk leeg. Voor de rest herinner ik me ni zoveel van die dag. Waarschijnlijk was er 's avonds het gebruikelijke vuurwerk. Amai, op de parking van Perimeter Mall (tegenover m'n deur) staat een MEGA vuurwerk standje. Dat mag blijkbaar in dit puriteins land zonder problemen. Vuurwerk verkopen op een druk bezochte parking. Geen probleem. Maar met je schoenen of sleffers door de security scanner gaan op 't vliegveld... NOOOO WAAAYYYY!!! Want dà's gevaarlijk?!
Rare jongens, die Amerikanen :-)
Morgen komt trouwens de nieuwste film met Will Smith uit: Hancock! Gaat, voor zover ik heb kunnen opvangen, over een aan lager wal geraakte "superhero". De voorstukjes zagen er wel ok uit, dus de kans bestaat dat ik morgen naar de cinema trek. Tenzij ik aan 't zwembad blijf liggen ('k ga dat eindelijk eens "testen"). Er staat ook een "verwenontbijt" (lees: brunch) op 't programma bij Alon's. Tja, ne mens mag zich ook eens iets gunnen, hé! Maar eerst, chatten met m'n sjoeke. Of bellen over Skype. Daarstraks voor de eerste keer gedaan en man, dat deed deugd! 'k Heb eindelijk m'n Skypefoon ontvangen. En da werkt dus bangelijk goe, hé! 'k Kan dat iedereen aanraden.

Geen opmerkingen: