woensdag, juli 16, 2008

Murphy

Wat ne loser vent!!!
Bon, deze morgen een uurke later opgestaan (maar even vroeg wakker dan anders dankzij "ne gestampten boer" in de kamer boven mij - dieje pipo liet om een uur of 6 z'n valies gewoon ff op de grond vallen, althans dat vermoed ik). En dus ook een uur later dan "normaal" bij de klant gearriveerd (was afgesproken met "den chief" vermits we hier gisteren weer pas rond middernacht zijn vertrokken). Bon, 'k start m'n laptop op... en... niks, just ne foto van m'n broer met z'n jongste (m'n Windows background). CRAP!!! Weer iets dat ik helemaal kan missen als kiespijn.
Enfin, wegens omstandigheden konden ze mij vanuit België niet helpen vandaag, dus was ik lichtjes in paniek. Maar de lokale IT manager hier (met een "interessant" verleden trouwens) heeft het kunnen fixen. Cool, 'k kan terug werken. Althans... als ze mij "toegang" zouden geven tot het registreren van SAP objecten online... want daar zit ik nu mee geblokkeerd :-S

Geen opmerkingen: