woensdag, juli 02, 2008

Mission Impossible - Completed ;-)

Yes, I accomplished the mission impossible. Sinds vandaag heb ik een "Georgia Driver's License" (en dat zonder afspraak... want de eerstvolgende was pas op 22 juli) én... sinds gisteren ben ik de eigenaar van een 2008 Acura TL (en dat zonder "credit")!!! Zelfs de dame van de bank was "impressed".
Haar reaktie "You've got a car??? Without a license and without credit??? How did you do that???".
Rafke "I have my ways...", zonder haar uit te leggen hoe ik dat geflikt heb.

Laten we zeggen, de mensen van Ed Voyles Acura zijn hééééél behulpzaam geweest. Vooral Brian, die gast verdient een standbeeld! Als iedereen mij hier zo had behandelt als hij tot nog toe heeft gedaan, dan had ik de afgelopen weken vééééél beter geslapen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

the light in the dark you needed ;)

Inge zei

Yes! He did it again!