dinsdag, juli 08, 2008

seat A2

Gisteren "first class" gevlogen tussen Atlanta en Washington. Normaal zou ik zondag in "coach" gevolgen hebben, maar dat was in de veronderstelling dat één of andere pipo van 't reisbureau m'n vlucht wel degelijk zou boeken. Zogezegd is de email ter confirmatie "verloren" gegaan in het "drukke" vakantieweekend. Whatever?! Noch de secretaresse, noch ikzelf hebben enige email gezien en bovendien, want 'k krijg al een tijdje geen confirmatiemails maar van die pipo's, was er bij Delta helemaal geen vlucht geboekt voor mij (dàt is wel betrouwbaar... hun effektieve vertrektijden niet). Bon om het "goed" te maken is m'n "nieuwe" vlucht dus in eerste klasse geboekt. Eerlijk gezegd, daar zou ik nooit zelf voor betalen. Eén pintje (allé, als ge Amstel Light al bier kunt noemen) dat halvelings over m'n broek is gegaan trouwens, een miniflesje water en een extra keuze bij de snacks (een mini zakskes "wholewheat" -waar halen ze 't- chips). Vermits ik de eerste zetel aan de linkerzijde (als je met je gezicht naar de cockpit kijkt tenminste) toegewezen was, had ik wel enorm veel plaats. Maar op dat anderhalf uurke heb ik niet zoveel plaats nodig ;-)
Ah, wat wel cool is... bij Delta bieden ze zgn. "Biscoff cookies" aan als snack. Vermits de "geur" ervan me wel aansprak (vorige week had één van m'n overburen dat genomen), wou ik dat ook wel eens proberen. 't Blijkt speculoos te zijn... van Lotus Bakeries nota bene!!! Je kan ze zelfs online bestellen :-)

Geen opmerkingen: