maandag, juli 21, 2008

Reunited

Yes, sinds vrijdag is m'n vriendin hier in Atlanta! ZAAAALLLIIIGGGG!!! 't Is precies ofdat we elkaar maar een week niet meer gezien hadden. We zijn eerst iets "Frans brood" en kaas gaan kopen voor een kaas- en wijnavond 's avonds en daarna een "tour de touriste" gaan doen. Daarna rustig gaan eten en op tijd gaan slapen.
's Morgens gaan "brunchen" bij Alon's en daarna "op trot". Eerst badkamer- en keukengerief gaan (bij)kopen. 'k Wou nl. haar mening ook bij bepaalde aankopen. Vervolgens zijn we nen tv mét surround system én bijpassend tv-meubel gaan kopen. Daarna nog de "gewone" boodschappen.
's Avonds hebben we zelf pizza gemaakt. Da's iets gezonder als die ongezonde pizza's die je hier bij de fast food restaurants (of uit het diepvriesvak in de supermarkten) koopt.
Gisteren zijn we ne zwarten iPhone 3G (16Gb) gaan bestellen en heb ik nog een extra "cheap" (letterlijk: 15 US$) toestelleke gekocht voor m'n gasten hier. Zo kunnen zij mij en ik hen bereiken zonder "problemen". Momenteel is 't een niet al te goedkoop abonnement, maar zodra ikzelf de switch naar AT&T gemaakt heb (vanaf diejen iPhone er is), betaal ik nog 1$ per dag dat het extra toestel gebruikt wordt (bellen van en naar mij is dan gratis). Goeien deal zou 'k zo zeggen. Tegen dat de "groepjes" op vakantie komen, koop ik me nog zo'n toestelleke bij. Zo kunnen ze onafhankelijk van elkaar gaan shoppen, aan 't zwembad liggen, ... en elkaar en mezelf bereiken.
Gisteren aan den Bed, Bath & Beyond nog iets "wacko" meegemaakt. Toen we buitenkwamen was de ingang/uitgang door de "flikken" afgespannen met een geel "danger" lint?! Er stonden "cop cars" dwars geparkeerd en er was een massa "blauwe vrienden" aanwezig. Niemand zei iets, en iedereen liep gewoon door (onder die linten). Wij ook dus, al heeft de vriendin nog snel een foto gepakt ;-)
Toen we iets later terug voorbij die winkel reden, was dat hele gedeelte van het "shopping complex" afgesloten?!

3 opmerkingen:

Inge zei

Veel plezier samen!

Inge en Tom

Anoniem zei

ik wil foto's zien !!! foto's !
mij allebei zo jaloers make zonder bewijs te tone, tsss da gaat ni zomaar he! :D
x

David aka Letman zei

Te zien aan de hoeveelheid updates op je blog heb je andere zaken te doen ;-).
Gelijk heb je :-), have fun!