zaterdag, mei 30, 2009

Afscheid

Gisteren was 't m'n laatste werkdag én daar hoorde een gepast feestje bij. Eerst nog nen hoop wijzigingen aan m'n "HFM interface" gedaan (lijkt me persoonlijk nogal tricky, maar bon, ze waren eigenlijk nodig... had nochtans nooit eerder deze specificaties gekregen). Anyways, iedereen was al bijna weg en ik zat nog op den bureau m'n wijzigingskes te transporteren :-D
Saima vroeg zelfs of ik naar m'n eigen afscheidsdrink zou komen? Anyways, de Wes(ley) heeft me gevoerd in z'n Cadillac (graaf bakske) en we konden er aan beginnen. Ze hadden Stella "on tap", dus de keuze was snel gemaakt voor mij. Ondertussen begonnen ze ook chicken wings te bestellen én gefrituurde zuchinni's. 'k Kon uiteraard geen "chicken" zijn én aanvaardde dus de challenge om 1 "flatliner" op te eten. Bon, het opeten zelf, viel op zich nogal mee. Maar eens het beentje opgepeuzeld was, begonnen m'n mond en lippen te branden. Wow, precies of 'k had nen hete oven binnengedraaid?! Bon, direkt m'n handen gaan wassen (en ook m'n mond) met zeep zodat ik niet "per ongeluk" met al die brol aan m'n vingers in m'n ogen zou wrijven. Ah, en 'k heb een paar té coole cadeaux gekregen. Eéntje wordt zelfs nog nagestuurd, want er moet nog iets op "geborduurd" worden :-)
Bon, toen we vriendelijk verzocht werden de zaak te verlaten, gingen "de overblijvers" naar huis... althans dat was de bedoeling, want Frank en ik zijn er nog éné (allé, twee) gaan pakken op een ander. Man, zaligen "beer buzz" :-)
'k Heb het waarschijnlijk nog niet helemaal door, maar... 'k ga 't daar in Washington serieus missen peins ik. 'k Werd daar als een vip onthaald én behandeld. En, in m'n twaalf en een half jarige carrière heb ik dergelijke behandeling ni veel meegemaakt.

Geen opmerkingen: