donderdag, mei 07, 2009

Ziejver in pakskes!!!

Bon bij Apple kunnen ze me ook niet helpen "I'm affraid I can't walk you through the procedure of unlocking your phone sir, as we have an agreement with AT&T". Bij Proximus kunnen (of willen) ze 't ook niet. Er zit dus niets anders op dan ofwel mezelf in de illegaliteit te begeven, ofwel m'n huidig toestel "verpatsen" en er me in België een nieuw aanschaffen (als ik nog wel een klant van Apple wil blijven... want eerlijk gezegd begint die boîte dik m'n kl**en uit te hangen). Als de reden is, dat AT&T een deel van de kost van het toestel draagt (wat ongetwijfeld het geval is), dan wil ik gerust dat stuk "overkopen", want 'k ben er zeker van dat ik m'n huidige instellingen niet op één twee drie gesynchroniseerd heb naar een nieuw toestel. Zelfs bij Apple zijn ze nog ni zo straf!
Enfin, de dag is toch goed afgesloten... lekker gaan eten met de CIO van de klant, een interessant gesprek gehad en daarna nog een gratis pintje gekregen van menne maat in 't hotel (en daarme nen andere maat z'n pree alweer gesponsord) ;-) Zelfs de CIO was impressed :-D
Sommige mensen weten wat customer service is...

1 opmerking:

Cabuske zei

U weze alweer bedankt. Vanaf begin juni staat er een extra drankske klaar in mijne frigo ;-)