zaterdag, mei 30, 2009

and the loss keeps growing...

Vanmiddag m'n auto "terugverkocht" aan Acura... tussen de waarde die ik zelf zou moeten betalen als ik de auto zou afkopen nà de officiële leasetermijn (volgend jaar mei) én de waarde die de dealer nog bereid was te betalen, was een verschil van 3200$... 'k mocht daar meteen een chequeske voor uitschrijven :-(
Vermits ik serieus wat tijd verloren had in de luchthaven (de bagage had megavertraging) én het bij Acura een pak langer duurde dan ik had verwacht, was 't daarna racen naar "huis" om m'n shipment mee te kunnen geven aan de "verhuizer". Gelukkig zat de man ook vast in 't verkeer, zodat we nog voor hem thuis waren en ik nog rap de "code" op elk pakket kon schrijven/plakken en m'n keyboardstatief kon inpakken.
Dan was 't eindelijk tijd voor een deugddoend doucheke en zonet met Michelle gaan eten bij ne Japanner (hibachi style). Lekkeeeuuuuurrrr... en nu is 't tijd om te zetelen :-)

Geen opmerkingen: