zondag, mei 10, 2009

Meet the parents!

Gisterennamiddag zijn m'n ouders toegekomen in Atlanta. Hun vlucht was later vertrokken (had ik al gsmsgewijs via de Delta App gezien) en kwam dus uiteraard ook later aan. Desalniettemin was ik té laat op de luchthaven... 't was nl. serieuze file (daar had ik ff geen rekening mee gehouden). Enfin, toen ik het luchthavengebouw binnen wandelde zag ik hen richting bagageband 1 wandelen. Na een paar minuten werd duidelijk dat hun bagage op bagageband 2 was aangekomen. Enfin, richting Dunwoody gereden en onderweg ff gestopt bij Alon's voor een "gelato". Dan ben ik aan 't avondeten begonnen en ze hebben er blijkbaar van genoten. Niet veel later zijn ze gaan maffen. En, dat hebben ze gedaan tot een uur of 9 vanochtend!
Na 't ontbijt, ff rap met m'n Sjoeke gebeld en dan "onderweg" voor een dagske "shoppen met de ouders". Ze hadden ne waslijst meegekregen van het thuisfront en ik had nog een paar dingetjes te kopen voor een lief meisje :-)
Enfin, we hebben een goeie 8 uren geshopt (onderweg een kleinigheidje gegeten). Heb mezelf ineens in 't nieuw gestoken, zodat ik een paar van m'n oude kleren hier kan achterlaten. 't Was de moeite ;-)
Vanavond wilde ik hen meepakken naar The Cheesecake Factory, maar daar moesten we 3 kwartier wachten op een tafel... NO WAY!!! Dan richting 't Spaans restoke om de hoek, maar daar kregen we 't zelfde te horen. Enfin, daarnaast is de "nieuwe" Twisted Taco en daar hadden we meer geluk ;-)
Daarnet nog met onze pa een pint gedronken (Sam Adams Boston Lager) en nu alweer richting bed. Vandaag ook ietwat positief nieuws via m'n iPhone vernomen... er is EINDELIJK interesse in de slaapkamer. 'k Zal maar hout vasthouden, maar 't is al een klein lichtje aan 't eind van de tunnel :-D
Ah ja, één van m'n koopjes van vandaag... The White Room (van The KLF) voor "slechts" US$3 (ben 't nu aan 't beluisteren... haaaa... memories)!!!

Geen opmerkingen: