dinsdag, mei 05, 2009

back online

Yes, m'n pc "marsjeert" weer (hout vasthouden).
Ondertussen een antwoord ontvangen van AT&T op m'n (internet)vraag of m'n iPhone kan "unlocked" worden. Hou je vast, want dit geloof je niet (althans ik geloof het niet): "Unfortunately, when the iPhone was manufactured it was manufactured so it cannot be unlocked."
Je reinste bullshit. Want dat zou willen zeggen dat ze voor elk land "aparte" iPhones maken? Sure, da's héél kostenbesparend én efficiënt. Trouwens, op 't internet vind je "jail breaks". Heb dit weekend trouwens iemand gezien die z'n iPhone gebruikt met een T-Mobile simkaart.
Enfin, 'k heb de vraag doorgestuurd naar Apple... eens benieuwd hoe zij gaan reageren.

6 opmerkingen:

Inge zei

Wat die vol-au-vent betreft, ik wil daar wel voor zorgen als je de volgende keer komt met erna de kiwitaart want die heb je nog te goed. Of mag Joëlle geen vol-au-vent eten?

Anoniem zei

Er zijn genoeg Europese operators die de iphone unlocken als je erachter vraagt en ervoor fors betaalt. Maar dan kom je uiteindelijk aan dezelfde prijs uit dan hem officieel in België unlocked te kopen. Daar draait het hem net om, ze willen goedkope imports vermijden dus ik vrees dat je via de officiële weg sowieso gejost bent.

Rafke Magic zei

@ Anoniem: als dat kan, dan zit ik daar niks mee in en hou ik 'm bij. Anders moet ik hem hier voor "peanuts" verkopen en alsnog een nieuw toestel aanschaffen in België.

David aka Letman zei

Alles kan, heb er al verschillende gezien uit de US geïmporteerd die hier perfect werken.

Rafke Magic zei

3Gs of de oude modellekes? Blijkbaar is 't voor die "oude" veel simpeler. Ik weet dat het kan (er zijn genoeg "jailbreaks" te vinden op 't net), maar 'k wil het "legaal" doen (en dat zou ook moeten kunnen).

David aka Letman zei

Dat is nu net het probleem; legaal hinkt steeds achterop op het illegale. 'k Heb soms de indruk dat ze het ervoor doen en dan de vruchten ervan plukken...