vrijdag, mei 22, 2009

Priesjijeedit!

De dag een beetje "down" begonnen en al direkt mogen beginnen reclameren voor een pakketje dat niet geleverd was (maar volgens de leverancier wel) en een pakketje dat terug naar de leverancier was gestuurd (geen reden waarom). Enfin, blijkt dat het eerste bij de firma "naast de deur" was afgeleverd (al op 4 mei) en dat foorwijf daar aan de receptie had dat aangenomen ook al werk ik niet bij hen (mijn naam stond op het pakske)?! 't Lag gewoon onder haar bureau... hehe. Man, 'k moest mij inhouden om da stoem lachske er ni af te kloppen!!!
Soit, 'k heb dus één pakketje in m'n bezit. Spijtig genoeg is het niet ons Sjoeke haar verrassingske :-( 'k Ga dat dit weekend nog ergens anders proberen op de kop te tikken.
Daarna heb ik me eerlijk gezegd wat verveeld tot aan de lunch. 'k Ben met de secretaresse bij Vapiano's gaan eten. Ne Pizza Crudo (met parmahesp én parmezan)... bangelijk lekker (hopelijk hebben ze dat in Antwerpen ook op 't menu staan, dan kan 'k dat daar ook nog eens gaan eten). In de namiddag was 't tijd voor een verdere "in-depth training" van de boekhouders. Ze wilden na afloop een nieuwe opdracht, maar 'k zat met een "exercise block". Plots kwamen ze zelf met een opdracht op de proppen?! Wow, als dat niet cool is! En 't zijn beide opdrachten die nuttig zijn én vrij challenging. Eéntje ben ik direkt zelf proberen uit te voeren (om de haalbaarheid te checken) en... 't is idd haalbaar, maar ni gemakkelijk. Ze zullen alles moeten gebruiken wat ze de afgelopen weken hebben geleerd.
Vanavond na 't werk gaan fitnessen en dat heeft ongelooflijk deugd gedaan. Eerst gelopen en daarna gefietst. Daarna een badje laten vollopen en plots telefoon van m'n ouders. Ons vader is een beetje "ziekskes" geweest blijkbaar, maar ze hebben zich toch geamuseerd. We hebben nog gelachen met ons woordje van de week "priesjijeetit" :-D
Ge moet hier zijn om de joke te snappen ;-) wie weet leg ik ze één dezer wel eens uit...

Geen opmerkingen: