dinsdag, mei 12, 2009

arm België...

'k Heb vanochtend (mijn tijd) vernomen dat héél binnenkort (en volgens bepaalde reclame op 't internet zelfs al volgende maand) België ook de koppelverkoop gaat toestaan?! WTF??? Zijn ze nu helemaal op hun kop gevallen? Dat was nu eens één van de weinige punten waarin wij vooruitstreefden én consumentgericht was, maar nee, net nu ik bijna van die zever hier vanaf ben, gaan ze 'r in België mee beginnen. Maw de nieuwe iPhone zal ik wss dus op m'n buik kunnen schrijven, want Proximus heeft zich al op de (tweede generatie) G-phone geworpen :-S
Geloof mij, die toestanden zijn NIET goed voor de klant (ook al lijkt het er in eerste instantie op dat de gsm-toestellen goedkoop gaan worden... mocht dat al het geval zijn in België). Immers een "simlock" vrije gsm kopen zal er niet meer inzitten, tenzij ze die toch tegen woekerprijzen zouden verkopen. Maar, de iPhone zal daar dus niet bijzijn. Dus je telefoonkeuze bepaalt je provider of omgekeerd. De Swa Backeljau zou zeggen: "in wa voer ne weereld leeve waj naa!"

1 opmerking:

David aka Letman zei

Ah zo, ff labels komen pikken ;-)
Doe maar hoor, ik heb mezelf beloofd om me niet te druk meer te maken in alle idiotie hier in Belziek dus ik heb het niet meer nodig aangezien ik er ook niet meer ga over bloggen (hoop ik).