zaterdag, mei 02, 2009

ZWAAR afgezopen!!!

Pfff... m'n pc is "um Zeif". Was gisteren via Skype aan 't bellen en tegelijkertijd een Google Search aan 't doen op opkopers van tweedehandsmeubels ('k heb nog 2 weken -alle, twee weekends- tijd om alles verkocht te krijgen) toen "plots" Skype eruitvloog en vlak daarna m'n pc zichzelf heropstartte?! Bon, opnieuw Skype opgestart en proberen te bellen, maar na 10 seconden vloog ik er alweer uit. Dan een boodschap van Windows Firewall (zogezegd, maar vermits ik nog niet 100% wakker was, was m'n frank ook niet direkt gevallen) en heb daar dus op doorgeklikt. KIEKE! Bon, ondertussen start 'm zelfs niet meer op en ben ik dus aangewezen op de ongelooflijk archaische pckes in het "business center" van ons appartementencomplex. Rap m'n mails gecheckt, de IT department op de hoogte gebracht en m'n reservatienummers voor morgenavond opgeschreven.
Ah ja, die losers van AT&T willen m'n iPhone niet unlocken "because AT&T has service over there, sir"... euh... maar ik ga daar wonen en niet ff 2 weekskes op conge, kalf!!! 'k Heb dus 2 opties: da spel hier voor een appel en een ei verkopen en in Belgie een nieuwe kopen (hoe dom zou da niet zijn) of m'n iPhone gewoon als iPod gebruiken?! Daarvoor was die net iets te duur... illegaal kan ik hem natuurlijk "kraken" en dan verder blijven gebruiken, maar da vind ik zo belachelijk, he! Enfin, die van AT&T zijn nog niet klaar met mij.

Geen opmerkingen: