zondag, december 14, 2008

bday = sday?!

Yup, vandaag exact 29 jaar geleden werd ik geboren in 't stad! Damn, 'k ben nog ne jonge gast eigenlijk! 'k Voel me soms wel een jaar of 8 ouder. Zeker fysiek. Het sporten gaat me moeilijker af dan toen ik 25 was.
Anyway, vanochtend een zaaaalig berichtje op m'n voicemail gehoord. Het verzachte de keelpijn die me vannacht ge"bother"d heeft. Daarna een paar sneetjes rozijnenbrood als ontbijt gegeten en vervolgens m'n lieveling opgebeld. Daarna was 't een kakafonie van telefoons, Skype, MSN, emails, Facebook, ... wow, 'k ben precies populair.
Bon, rond een uur of 2 was 't eindelijk tijd voor een doucheke. Daarna begon het shopping avontuur. 'k Had een "lijstje" af te werken van een braaf meisje, nog een paar Kerstmiscadeaukes, eten voor vanavond (een aspergetaart), en nieuwe kleren voor mezelf. 'k Was uiteindelijk pas rond 7u terug thuis. Maar, de Xmas shopping is over! Moet volgende week juist nog voor mezelf minstens één nieuwe trui kopen en misschien wa ondergoed ('k heb nog een paar bonnen van Macy's over die voor 4 januari opgebruikt moeten worden). Ah ja, 'k heb een paar MEGA deals gedaan vandaag. Don't ask me why, maar 't geluk was vandaag eens ne keer aan mijn zijde.
Zonet tijdens 't eten naar de pilootaflevering van Leverage gezien. Nice, m'n nieuwe favoriete serie (nu dat Fringe tijdelijk "off air" is). Seffens nog een comedy kijken die ik vorige week heb opgenomen, en dan m'n bed in!

1 opmerking:

Anoniem zei

braaf zijn loont !
SC1 !!! :D