zondag, december 21, 2008

Done!

Net het laatste pakske ingepakt... eindelijk!!! Morgen resten mij nog 2 koffers en (hopelijk maar één stuk) handbagage in te pakken. 'k Heb nog een volledige rol inpakpapier en nog een klein beetje van de rol die ik gebruikt heb voor al m'n pakskes. 'k Heb de laatste helft tijdens de ontelbare "commercial breaks" tussen een paar films gedaan. Ondertussen ook de airco moeten opzetten?! U leest het goed... den airco en niet de verwarming!!! 't Was daarnet 77°F hierbinnen (da's ongeveer 23°C). Ofwel is 't buiten nóg warmer aan 't worden dan het daarstraks al was (een goeie 18°C), ofwel zijn ze hieronder serieus aan 't "stoken". Gisteren heb ik voor 't eerst in twee maanden zonder dons geslapen!!!
Desalniettemin voel ik me de laatste drie dagen alsof ik in België ben. Regen, wolken, grijsgrauwe lucht... precies of ik moet "klaargestoomd" worden voor m'n terugkeer. Soit, hopelijk zal' t de komende twee weken in Belgenland niet té regenachtig zijn. Anyways, 'k kijk enorm uit naar 't weerzien met m'n geliefde, familie, vrienden, collega's... en pistolets met préparé!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

En ik kan ni wachten om morge u te verwelkome :D
allé, vndg eiglk :p
x!!!