maandag, december 15, 2008

seat 4C

Yes, de gehoopte upgrade is er gekomen. De vriendelijke dame aan gate 27 had al een paar keer "geprobeerd" mijn naam uit te spreken... plots dacht ik, tiens, met wat goede wil, klinkt dat zoals mijn naam. Dus ik naar voor:
"Excuse me miss, I think you tried pronouncing my name?"
Ze neemt m'n boarding pass aan en vergelijkt:
"Well, how should I pronounce it then?"
Ik spreek m'n naam correct uit, waarop zij:
"Wow, that was something completely different than what I made out of that, now wasn't it?"
"Yup, but don't worry... you're not the first"
Anyways, ze verontschuldigde zich en deed nog een paar tevergeefse pogingen. Ondertussen ging ik met m'n nieuwe boarding pass (seat 4C - first class, baby, yeah) terug zitten en verder de kruiswoordraadsels & sudoku's van m'n P-magazine oplossen.
Als "welkomsdrankje" koos ik voor een Scotch on the rocks (voor de beestjes in m'n keel als het ware). Tijdens de vlucht heb ik het bij water gehouden. Die was trouwens korter dan voorzien, zodat we iets voor tienen al geland waren.
Ondertussen "gesettled" in het Spring Hill Suites hotel alwaar ik, vermits het deel uitmaakt van de Marriott groep, Elite Member ben ;-)

2 opmerkingen:

Rik zei

Ik vind dat ge de laatste tijd nogal veel in aanmerking komt voor een upgrade... Ik hoop voor jou dat ge er ook een krijgt als ge terug naar huis komt!

Rafke Magic zei

nope, bij die vluchten staat steevast "not eligible" naast "upgrade request"
nog ff en 'k ben gold elite... dan zal 't wel wa regelmatiger voorvallen da'k geüpgrade word :-)