zaterdag, december 06, 2008

Luchthavenproblemen

Yes, 't is weer van dadde!!! 'k Kom hier toe en 'k kan niet inchecken. De man aan de balie kon er niet aan uit. Zogezegd had ik mijn vlucht een uur eerder. Precies of ik kan niet lezen!!! Ik vraag hem mijn itenary, die voor zijn neus lag, te lezen. Bon, hij moest bellen. Rafke moest zomaar eventjes 124$ ophoesten, want 'k moest een nieuw ticket aankopen?! Nochtans was er wel degelijk een reservatie voor mij. Soit, credit card afgegeven en betaald. Gelukkig ging de security check vlotjes met als gevolg dat ik nu ruim op tijd ben aan de gate (B76). Deze keer geen upgrade vrees ik, 't is een volle vlucht.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

zoude de bus ni nemen int vervolg ????
:-)

Stefke

Rafke Magic zei

hmmm... met den auto tegen een niet-toegelaten snelheid, zou 't vlotjes 9 uren duren... dus met de bus schat ik minstens 11 :-S