dinsdag, december 02, 2008

brilpissers

Awel, dat is nu iets wat ik helemaal niet begrijp, se. Wat is er nu zo moeilijk om de wc-bril effe op te lichten alvorens je een kleine boodschap doet (als je dan toch niet in een pissijn durft te gaan)? Damn, da's één van de "goorste" dingen die er bestaat. Take it from someone who partially lives in airports!
Meestal weiger ik naar 't toilet te gaan als 't er niet "proper" uitziet, maar soms is de nood gewoon te hoog en is er dus niet veel keuze. En de uitvinder van de "papieren wc-bril" zal ook nooit mennen beste maat worden! Da's extreem ongemakkelijk. Vroeger had je nog van die "spray & clean" systemen, waarbij je een desinfecterende oplossing op wat wc-papier kon spuiten en alzo de bril iet of wat deftig te kunnen reinigen, maar... die dingen zijn blijkbaar héél zeldzaam geworden.
Trouwens, dit fenomeen beperkt zich niet enkel tot luchthavens, maar is ook op kantoor zéér toepasselijk. 'k Denk niet dat ik al ergens gewerkt hebt, waar het altijd proper is. Zelfs hier, waar de kuisvrouw een paar keer per dag de toiletten onder handen neemt, zie ik regelmatig "onhygiënische" toestanden. Tja, op een "shared office floor" is 't al wa moeilijker om de hygiëne regels te doen naleven natuurlijk.
Wat ik me trouwens telkens opnieuw afvraag is "gaan die gasten nooit eens naar de 'grote wc'?" En indien wel, hoe zouden zij reageren als de bril volgespetterd is???

1 opmerking:

David aka Letman zei

Yep, dat is soms niet te doen, heb ook al toestanden gezien, bweeiirrk...