maandag, december 01, 2008

Farmer's Market

Zaterdag alweer vroeg opgestaan (5u deze keer). De booth was vrij snel opgezet en de voormiddag vloog voorbij. Salesgewijs ging het ook vlotjes. En ’t weer... zalig, volle zon, blauwe hemel en vlotjes 23°C. ‘k Was zelfs lichtverbrand in m’n gezicht. Rond 14u stonden we terug in de Sarasota Candle Company om “stock” bij te maken van “Lemongrass & Sage” pilars, “Christmas Cheer” pilars (beiden aangemaakt door ondergetekende... ‘k kan het nog precies) en “winter season” soy flakes. ‘k Heb ook nog een hoop “zakjes” geprepareerd (da’s voorlopig nog een manueel proces) en rond 19u was ’t tijd om een douche te gaan pakken. Vooraleer ik aan mijn douche begon, heb ik nog rap al m’n kleren in ’t wasmachine gestoken (was nogal veel) en na de douche was ’t tijd om iets te gaan eten. We zijn naar Bonefish Grill geweest. Jenny en ik zijn begonnen met een cocktail (Perfect Patrón Margarita), want Brian zou iets later komen (was z’n moeder een bezoek gaan brengen in ’t ziekenhuis). Twintig minuten later zaten we aan tafel. Voorgerecht was “saucy shrimp”, eerlijk gezegd zou ik het zelf nooit gekozen hebben van ’t menu, maar... ‘k zou zo een ongelooflijke fout gemaakt hebben. Wow!!! Scampi’s in een zoet-pikant sausje met feta en olijven. Blijkbaar zou het recept van de saus online staan (ga ik tegen volgend weekend eens opzoeken). Als hoofdgerecht had ik de Doradefilet met “zoete” kreeft, pommes grâtin en bonen en maïskorrels. Zalig lekker (en dat voor iemand die eigenlijk geen vis eet)! Daarna was er een Snoopy movie op tv (the Christmas Season is officieel begonnen, dus vanaf vrijdag is ’t overal Xmas muziek en Xmas films... écht dingen uit de hele oude doos). ‘k Viel tijdens de film zo goed als in slaap, dus ben dan maar naar de “guest room” getrokken en m’n bed in gekropen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Damn!!! A. en ik woude hen ook helpe op de Market (jaja, we zoude ons bed zijn uitgekome toen) ma we konde toen ni blijve door onze vlucht.
en Brian heeft mij 1belangrijk ding geleerd: hoe raar de combinatie's ook zijn, als hij ze u voorlegd, zijn ze lekker :D