donderdag, december 18, 2008

vroeg uit de veren

Gisteren rond 20:30 tram 7 gepakt en in een stuk doorgeslapen tot half 3. Om een nog onbekende reden wakker geworden en niet echt meer vast kunnen slapen. Om 6u begon m'n wekker van z'n "peretten" te geven en ben ik opgestaan. Na een korte pitstop heb ik m'n fitnessplunje aangetrokken en ben ik beneden gaan lopen. 't Ging minder vlot dan afgelopen maandag, vooral omdat ademen door m'n neus quasi onmogelijk was (wegens een hoofdverkoudheid). Enfin, een loopke van 10 minuten en vervolgens een van 15 minuten werden desalniettemin afgewerkt. Tijdens 't lopen naar the news @ Fox5 gekekenm alwaar de veiligheid van inauguration day (4000 extra politiemensen en 11000 soldaten, u leest het goed, worden dezer dagen in de hoofdstad verwacht) en de sneeuwval in Las Vegas centraal stonden.
Daarna gaan douchen, m'n werkplunje aangetrokken en gaan ontbijten. Net effe de online "roddelgazet" gelezen, maar bij 't artikel over Club Bruhhe kreeg ik virusboodschappen en werd de site zonder meer afgesloten. Dan maar via sport.be wat nieuws gesprokkeld, maar voor die site is de Acrobat Flash plug-in op deze pc (in de lobby van 't hotel) te laag. Doeme toch! Enfin, uit de koppen kon ik opmaken dat ze verloren hebben en dat de Jacky ni wil vechten met de supporters...

Geen opmerkingen: