dinsdag, december 09, 2008

pijneke

'k Sukkel al(weer) een goeie week met een "pijneke" in m'n linkerenkel (en kuit). Da's een gevolg van Black Friday te doen met "slechte" schoenen (die ondertussen op één of ander Floridees stort liggen). Initieel heb ik het probleem genegeerd en vorige week ben ik twee keer gaan lopen, wat het waarschijnlijk nog erger heeft gemaakt. Enfin, ondertussen heb ik me rustig gehouden (sinds vorige week woensdag niet meer gesport) tot gisterenavond. Vermits lopen nog geen optie is/was, heb ik me beperkt tot een half uur op de cross trainer en een kwartier op de fiets. Geen pijn gehad tijdens de aktiviteiten, en ook niet tijdens het (niet zo) warme bad achteraf. Maar vanochtend was 't pijneke terug :-(
Vanavond dus nog niet lopen, maar terug op de cross trainer en de fiets.

1 opmerking:

Lonely Pitcher zei

Da's de leeftijd eej, en nog efkes en weeral een jaartje erbij ;-)