woensdag, januari 24, 2007

Bored!

Net een half uurke gaan lopen na alweer een ongelooflijk saaie dag op 't werk. Van de voormiddag had ik nog iet of wat te doen, maar in de namiddag was 't vervelen tegen 200 km/u. Dat had ook zo zijn impact op de sportieve plannen voor vanavond. 'k Had eigenlijk helemaal geen zin en voelde me ongelooflijk loom. 'k Zei 't nog tegen den Driesen "ik denk da'k vanavond toch maar ni ga lopen... 'k ben te moe". Maar eens ik in m'n auto was gestapt, bedacht ik me en ben ik toch maar richting Sportopolis gereden (alwaar BVO's auto gisteren een ruit was ingeslagen - gevolg: laptop én sigaretten gepikt). 't Ging ni zo best... had met de stemming te maken waarschijnlijk, maar ook ni héél slecht. Na 18 minuutjes lopen, kreeg ik effe een piek van 168 en heb toen wijselijk besloten om effe te wandelen. Na anderhalve minuut was m'n hartslag gezakt tot 140 en ben ik terug beginnen lopen. 'k Heb de rest van 't half uur rustig uitgelopen. Achteraf gezien ben ik toch blij da'k geweest ben ;-)

Geen opmerkingen: