donderdag, januari 18, 2007

straks...

...terug gaan lopen! 't Gaat mijn poepke (en mijn benen ook waarschijnlijk) varen! Door de werkzaamheden van vorige week én de ziekte van eerder deze week, ben ik ondertussen al anderhalve week inactief. Volgens coach Wim zou mijn hartslag met 10 slagen per minuut omhoog gaan (in vergelijking met 2 weken geleden). 'k Ben in elk geval ni van plan om dat te laten gebeuren... 'k zal dan wel een wandelpauze inlassen. De bedoeling is om me op een gezonde manier voor te bereiden, ni waar ;-)
Momenteel ben ik nog ni 100% genezen trouwens... maar toch een goeie 90%. Seffens nog eens de neus én de keel verstuiven en dan nog eens een keelpastilleke opzuigen. Straks voor 't lopen ook nog eens verstuiven (kwestie dat de luchtwegen volledig openstaan) en dan vliegen we 'r in.

Geen opmerkingen: