woensdag, januari 10, 2007

pffff...

de dubbele shiften beginnen hun tol te eisen... moe, moe en nog eens moe :-(

Daarstraks tijdens mijn pauze (in de tweede shift), 'k was in de keuken effe mijn stofbrilleke aan 't schoonmaken en wat water tot mij aan 't nemen, hoor ik plots mijn gsm van perette geven! 'k Haast me naar de hal (dus eerst heel de rechterwing door, vervolgens 5 trappen naar beneden, etc... yeah right) en wat denk je? Yep, nèt gemist. Had ik nu Telenet Digitale TV gehad, dan kon ik het nog rap terugspoelen :-)
Soit, 't was "den Anthony"... ex-collega, buurman én schoonbroer van de StefP van de voetbal! Hij was vandaag uitzonderlijk vroeg thuis én nodigde mij uit om eens een barbãrke te komen proeven, maar hij moest om 19u al in "tstad" zijn. Allé, ikke rap verder gekapt en rond 18:15 er de brui aangegeven. Rap, rap mijn kledij wat afgeklopt, een nat dweilleke gelegd om mijn schoenzolen aan af te kuisen zodat ik de gang niet zou bevuilen (alles voor de buren, hé) en richting Anthony. Jawadde, zo'n barbãrke... ni slecht... helemaal ni slecht! 't Kwam wel serieus aan... na al da gezweet én een lege maag die al een uurke aan 't grommelen was van den honger.

Oh ja, nog een gelukkige verjaardag aan de lange, lieve Anderlecht steward ;-)

Geen opmerkingen: