vrijdag, januari 05, 2007

CRAP!!!

'k Heb vandaag weer ne keer of 3 minstens naast 't beiteltjeuh geklopt, resultaat: mijn linkerhand vertoont tussen de kootjes van mijn duim en middenvinger een "rotte" plek :-(
Met "rotte" plek bedoel ik een zone die verschillende kleuren (rood, geel, groen, blauw) vertoont én bovendien extreem pijnlijk aanvoelt.
Soit, vandaag redelijk goe doorgewerkt, al zeg ik het zelf. Van de linker "grote" muur in de living heb ik de "onderkantjes" afgekapt (zover waren we vorig weekend ni geraakt) én aan de rechter "grote" muur ben ik begonnen waar Stefke gestopt was (vlak naast de "sjoffaasj"). En 'k zit bijna aan de opening naar de keuken. "Strezig bezig!"
Sebiet zetelen met een goei trappistje en een zakske chips. En 't kan me geen reet schelen wat sommigen daarvan denken... ik heb het verdiend, na!

2 opmerkingen:

David aka Letman zei

't is op z'n minst een light versie hoop ik (de chips dan) ;-)

Rafke Magic zei

als ge op de link geklikt had, dan wist je dat het geen light chips betrof... MAAR... 'k heb er slechts een paar van gegeten en ook een beetje Lays Paprika Light ;-)