vrijdag, januari 12, 2007

Misére, misére...

Jawadde, vanochtend naar de pollutie gebeld met mijn "probleem". Ah ja, 'k heb "plots" verkeersborden nodig omdat de container in 't straat moet staan ipv op den oprit. Bij onze lokale "vrienden" kreeg ik te horen "ge ze wa loat, hé manneke... da moet 4 doage oep veurrand oangevroagd weurre". 'k Leg heel de situatie uit, zonder verandering in 't resultaat uiteraard. "Woaij kunne da zoe rap ni leevere... enneuh... ge 't gaij een vergunning noewdig, hé manneke... as ge rap ze, kunde ze nog koomen oale oep den bureau. En assche zelf on bordjes gerokt, dan meugde die pleutseneej!". Na enig rondgebel zowel het "toelatingsformulier" (dank u pa) én verkeersborden gevonden (dank u... ge weet wel wie). 'k Moet enkel nog praktisch regelen hoe ze in mijn bezit geraken en dus geplaatst worden. Da zijn zorgen voor deze middag, denk ik (allé, hoop ik).
Nu wa verder werken... ondertussen al twee "Remedy" ticketjes behandeld én een foutje van gisteren gecorrigeerd. Al bij al: good busy ;-)

Geen opmerkingen: