dinsdag, januari 09, 2007

Zware onderschatting!!!

Jawadde, gisteren den eerste dubbele-shiftdag :-( Opgestaan om 6u... ok, 't deed pijn, maar 't ging nog. Snel een ontbijtje gescoord, koffie gezet voor de ouders, vervolgens rap een doucheke gepakt, daarna mijn werkkledij ingepakt en vertrokken. Hier op de parking aangekomen, bleek dat mijn badge vervallen is ('k geraakte maw niet meer op de parking). Qua werkdruk viel het hier ook nog redelijk mee: eerst ne mail of 300 gedelete, daarna wa update ruletjes veranderd en vervolgens een megameeting. En dan dus naar den tweede shift. Jawadde. Na een klein kwartier zweette ik al harder dan in ne sauna ('k was trouwens ni alleen... Stefke was ook serieus aan 't zweten). Na anderhalf uur, stond ik er alleen voor. Het griepke van afgelopen week zat precies nog in Stefke z'n systeem :-S
Soit, nog effe double hard doorgedaan tot het hongergevoel té groot werd. Eerst nog effe opgekuist (want 'k ben ne propere werkmens), mijn kleren wa afgeklopt (anders hing mijne auto weer vol stof) en dan richting ouderlijk huis alwaar worstebrood en appelbollen op 't menu stonden... en een Palmke om 't allemaal naar binnen te gieten :-D
Hmmmm... er zijn toch nog goei dingen in 't leven ;-)

Geen opmerkingen: