zaterdag, januari 27, 2007

terug ziek?!

Net een half uur gaan lopen... nu ja, lopen?! Na een minuut had ik al een hartslag van 150?! En uiteraard bereikte ik al vrij snel mijn trainingsmaximum van 165. Dit doet me dus vermoeden dat ik ziek ben (zonder dat ik er voor de rest veel van merk trouwens), want coach Wim had gezegd dat tijdens of vlak nà een periode van ziekte de hartslag zo'n 10 slagen hoger ligt dan normaal. Soit, 'k heb maar liefst 4 wandelpauzes moeten inlassen... needless to say, I'm a bit sad :-(
Maandag zal 't al ni veel beter zijn, want zondag gaan we ons nog eens als vanouds volkappen met gerstenat nà de spetterende overwinning van de Ratten op de Wankerlechtenaars!!! En katerkes hebben ook ne slechten invloed op sportieve prestaties...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Een kater hihihi van verdriet want de lange mie ga kunnen feesten :o)))

Anoniem zei

"Het paars van Beerschot is boerenpaars: knechten die ook eens een kostuum mogen dragen." (Jan Mulder)

Anoniem zei

Penalty Penalty Penalty !!!! :-)

Rafke Magic zei

"Achter de boosheid van Jan Mulder gaat geen diepgravende wereldbeschouwing schuil. Principes lacht hij weer even makkelijk weg als hij ze verkondigt."

"Ik ga half verdoofd door het leven", zei Jan Mulder in 1982 in een interview in NRC Handelsblad.