vrijdag, januari 26, 2007

verhuizen

Yes, morgen kan ik officieel in mijn huurappartement intrekken :-) Maar, den broer zijn kunstwerk wordt om 14u plechtig voorgesteld door Antwerpens Schepen van Cultuur Philip Heylen en de familie is daar uiteraard voor uitgenodigd evenals voor de receptie achteraf. Effe mijne kop daar laten zien, zal zeker geen kwaad kunnen zeker?

Soit, planning is dus om rond 16u aan de "verhuis" (lees meubels verplaatsen van de garage via de slaapkamerschuifraam naar binnen - totaal te overbruggen afstand: 10m; behalve dan voor de zetels... daar zullen we mee rond moeten wandelen). Lang gaat het ni duren denk ik én Cabuske komt helpen. Ne crème van ne gast trouwens! In 't beste geval komt de Witte na z'n match nog 2 lusterkes ophangen in de living (de Witte is groot én elektricien van opleiding). Eveneens ne crème ;-)

's Zondags zal ik dan wel op 't gemakske alles installeren vóór "the clash" uiteraard. Dat doet me eraan denken da'k zondag best nog effe "op hotel" (Chez Les Parents) blijf maffen... lijkt me veiliger, want da's immers op wandelafstand (in nuchtere toestand zo'n 10 minuutjes) verwijderd van café 't Stadion en 't Themacafé... alwaar we sowieso nà de match gaan vieren... of we nu winnen of wel (hehe)!!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

veel succes met het verhuis, ik kan spijtig genoet niet helpen want ik volg lessen voor mijn steward opleiding ;o))) en zondag zullen we zien wie het laatste lacht (in paars tenue in alle geval) lol

dejerre zei

en wanneer is den instuif?

dejerre zei

ola ... ik vond de clubsong van enkele jaren terug beter: "cisse jeannet, cisse jeannet, cisse cisse cisse jeannet 3X"

Rafke Magic zei

wie weet? misschien komt er wel nen beperkten instuif als mijn eigen appartement gerenoveerd is
;-)