zondag, januari 21, 2007

Rafke goes Art...

en niet Garfunkel voor de perverselingen onder jullie!!!

Mijn broerke is met een kunstproject bezig voor de gemeente Ekeren (de thuishaven van de Boudewijnsen trouwens). Door het slechte weer was het "letterlijk" in 't water gevallen en de jongen zat helemaal in de put. Volgend weekend is 't immers de officiële inhuldiging (als ik me ni vergis). Enfin, na een goede nachtrust, mijn werkkledij terug aangetrokken en richting Ekeren vertrokken. 'k Was net aangekomen of den burgemeester was er al om mijn broer zijn polleke te schudden. Na een tijdje viel zijnen euro dat hij mij eigenlijk straal aan 't negeren was ('k had al den helft van vak I opgebeld ondertussen... hehe) en kwam hij ook mijn polleke schudden. Soit, na die formaliteiten aan de werkzaamheden begonnen.
'k Ga nog geen details verklappen... maar 't project noemt 'Parcours / Projecten' en 't situeert zich in 't kunstcentrum van Ekeren. Volgende week komt de kunstschepen de honeurs waarnemen. Allen daarheen zou 'k zo zeggen. Zelf zal ik er niet bij zijn... 'k ben dan aan 't verhuizen!

Geen opmerkingen: