zondag, januari 07, 2007

Het meisje van de buren...

...kwam vanmiddag "vragen" of ik kon stoppen met "kloppen" want ze moest studeren en 't was toch zondag. D'oh?! Daar ging mijn planning. Bon, 'k heb gezegd da'k nog een half uur zou verder doen en daarna dus stoppen. Fuck, damned, hell and devil (op z'n Urbain's)!!!
Bon, dan maar begonnen met wa houten plinten uit de muur te schroeven en de keukenkasten stillekes aan uit elkaar te schroeven. Ook nog de laatste glazen ingepakt en de rest klaargezet om in de glascontainer te "droppen" (is ondertussen gebeurd... er zaten nochtans klassiekerkes bij... Aerts 1900, Kriek Boon, Het Kapitel, Gulden Draak, etc...). Ne mens kan ni alles blijven bijhouden, ni waar?
Soit, 's avonds toch effe gaan bellen om de planning van de komende week te "bespreken". Bedoeling is immers om op 't "gewone" werk van 7 tot 15:30 aanwezig te zijn en daarna van 16:00 tot 19:00 verder "afkappen" (zodat we hopelijk al het kapwerk gedaan hebben tegen zaterdag, wanneer we dan alles in een containerke van 8 "kuup" kunnen zwieren). We hebben dus "nen deal" gesloten... het buurmeisje en ik. Ze wist reeds van de ouders dat ze mij officieel niks kon maken, maar da wilt dan ook ni zeggen dat ik er geen rekening mee hou, hé. 'k Ben ook genen boer! Soit, vanaf nu wordt de planning aan haar doorgegeven zodat zij zich kan aanpassen en tijdens de "lawaaimomenten" elders kan gaan studeren. Properkes opgelost zou'k zo zeggen.

Oh ja, er stond vandaag ook een 25 minuter op 't programma... 'k heb de goeie raad van de "lieve lange steward" gevolgd en toch maar naar de Sportopolis getrokken. Pfff... alle 7 loopbanden waren "bezet" toen ik binnenkwam :-( Dan maar beginnen fietsen... met als gevolg dat toen er een loopband vrijkwam, mijn tikkerke al goe aan 't boenken was. Blijkbaar had ik ook wa veel gegeten tijdens 't ontbijt, want 't ging ni goe. Maar, om het in wielertermen uit te drukken, 'k had goei benen vandaag... 't was 't tikkerke da ni mee wou. 'k Heb dus 2 stappauzes moeten inlassen :-( Eéntje van 2 minuten en ééntje van anderhalve minuut. Volgende week is een sportieve rustweek... 2 shiften draaien (dagtaak én afkappen thuis) en dan nog gaan lopen, da kan gewoon ni gezond zijn voor 't lichaam.

2 opmerkingen:

dejerre zei

muts op ... handschoenen aan en buiten gaan lopen: altijd plaats !!

Rafke Magic zei

da's een feit... maar ook donker, nat, véél stront, en weinig schaarsgeklede dames (tenzij af en toe eens nen draak)... dus 'k hou het voorlopig nog bij de loopband ;-)