dinsdag, januari 16, 2007

Ode aan Gustje...

...vanochtend kreeg ik warempel hét slechtste nieuws van 't jaar (tot hiertoe) te horen (allé, lezen eigenlijk). Twee collega's verlaten het bedrijf... 't strafste is, beiden zitten/zaten op 't zelfde project als ik. De ene al wat langer dan de andere. Voor de ene, Gustje dus, een kleine ode...

Gustje... in 't begin kon ik er ni goed aan uit (je naam), maar als snel viel mijn euroke. 'k Voelde me ook wat onwennig, want 't was al lang geleden da'k nog met zo'n verschijning geconfronteerd werd op 't werk ;-) Al snel merkte ik, dat het nog goeie tijden zouden worden (mede dankzij de rekskes van de Goeminne en de Lekkerbek). 'k Heb afgezien, maar ook veel gelachen. En telkens je hoofdje naar rechts boog, dacht ik "oei, wa nu weer". Maar de "blonde" momenten vielen echt wel goe mee. Meestal waren het terechte vragen en hopelijk heb je daar ook een (deftig) antwoord op gekregen. Hoogtepunt was zeker da bedrijfsfeestje een goeie maand geleden... slowen met de Gust... wie had da kunnen denken :-)
Soit Gustje, het gaat je goed en hopelijk laat je af en toe nog wat van je horen!
We (you know who) will miss you!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

zou hij ook met den Driessen geslowd hebben ?