zaterdag, september 20, 2008

"A"

Na veel gezever (workbook reageerde compleet anders dan query) toch 3 belangrijke rapporten gefinetuned en een 4e klaargezet om maandag af te werken. Dan naar de luchthaven... sinds vandaag (? 't is me althans vandaag voor 't eerst opgevallen), zit ik in de Silver Elite club van Delta en kan ik voortaan via de Breezeway boarden. 'k Moet dus niet meer in de "gewone" rij aanschuiven :-)
'k Kom nu ook automatisch in aanmerking voor "upgrades" (als 1st class niet vol zou zitten bv.). En er moeten nog 20000 miles bijgerekend worden voor m'n eerste aankoop via m'n Skymiles Golden American Express. Nu begint het te "marsjeren". En, m'n project is opnieuw verlengd met een maand. Ze hebben nog een paar extra requirements die ze mij willen laten afwerken. Tant mieux!
Vanavond reunie met m'n broertje. We zijn gaan eten in de Cheesecake Factory. Had voor alle zekerheid een slaatje genomen (Ceasar's Salad met kip)... man, zelfs dat kreeg ik ni op. Daarna nog een paar pinten gaan pakken en dan naar huis. Ik naar m'n bed, de heren zijn "op pad". Maar 'k heb eerst nog een paar cadeaukes uitgepakt!!! Merci allemaal :-)

Geen opmerkingen: