maandag, september 01, 2008

eindelijk

Na 3 maanden heb ik eindelijk met m'n neefke kunnen chatten! Zalig! We hebben ineens een wekelijkse meeting vastgelegd (ik iPhonesgewijs, hij op papier). 'k Heb ook ff met m'n nichtje en m'n schoonzus gepraat (over de webcam) én 'k heb m'n allernieuwste (ondertussen ook bijna 3 maanden) neefje gezien. Wow, grote kerel al! En volledig verbaasd mbt wat er allemaal aan 't gebeuren was.
Daarna ook nog eens naar 't zwembad geweest. Dat was precies al een eeuwigheid geleden. Eerst voldoende zonnecrème opgesmeerd, dan zwembroek aan, T-shirt, zonnebril op, "coolbag" volgeladen, handdoeken klaargepakt en down to the pool. 't Was zalig weer.
Daarna, twee "mini" pizza's gemaakt en terwijl de voordelen van digital cable in the US uitgetest. Marsjeert hier wel goe. Tv kijken, als de wekker in de keuken afloopt, ff pauzeren, daarna terug kijken en als 't reclame is, fast forwarden of ineens op "live" drukken. Soit, vanmiddag had ik twee films opgenomen, terwijl ik aan 't zwembad lag ;-) Swordfish & 2 fast 2 furious. De eerste heb ik vanavond gezien, den andere is voor morgen... als 't hier regent.

Geen opmerkingen: