dinsdag, september 23, 2008

konijnenvoer

Na het bekijken van een paar foto's van SC1, heb ik nu de knop definitief omgeschakeld. Tijdens de week is 't vnl. konijnenvoer wat de pot schaft. Vanmiddag was 't een "asian chicken salad" wat officieel goed is voor 579 kcal. Waar ze die halen? Joost mag het weten. Er zaten 2 stukjes "Focacia" brood bij (dus daar zullen al wel wat kcal's ingezeten hebben) en een sauske waar ik slechts 1/3 van gebruikt heb. De kip zelf was precies vrij "droog" gebakken (lees: zonder al te veel vet en marinadetoestanden), dus daar zal 't ook ni echt van komen.
Anyways, 't is ni echt gemakkelijk om gezond eten te kiezen als ze telkens bij Fast Food Chains bestellen. Maar, 'k probeer. Gisteren heb ik een broodje tonijnsla besteld met een "halve" portie tonijn (want 't is eigenlijk schandalig hoeveel ze hier op hun broodjes durven smeren). De bijhorende frieten heb ik ingeruild voor een potteke "puree met look". Volgende keer zal dat "geschonken" worden aan één van de dames hier.
Vanavond begin ik eindelijk terug te fitnessen, want 'k ben wat aan 't slabakken geweest. Vanaf vandaag terug 3 keer per week, bezoek of geen bezoek. This time we do things my way! 'k Ga wel nog een uitzonderingske maken als m'n Sjoeke hier is, want dan gaan we onze tijd samen doorbrengen en een paar "trekpleisters" bezoeken in "die sie" (is er trouwens nog altijd ni van gekomen... en 'k zit hier al bijna 4 maanden).

2 opmerkingen:

Inge zei

Succes met de fitness!

Rafke Magic zei

't is gelukt ;-)
serieus gezweet en afgezien... maar toch een uur volgehouden