vrijdag, september 19, 2008

SC2 has arrived

Vanmiddag zouden ze landen... in Washington dan nog wel?! D'uh! Ik zit op een kwartierke van de luchthaven. In plaats van da ff op voorhand te laten weten. Enfin, rond 16:30 begon ik te panikeren. Hun volgende vlucht zou immers vertrekken en 'k had nog steeds niks gehoord. Hmmm... samen met de CFO ff de vluchten naar en van IAD (Washington, Dulles) gecheckt en ze zouden idd al lang geland moeten zijn.
Enfin, proberen kalm te blijven en verder werken. Na 't werk nog ff gaan pintelieren met diezelfde CFO en tussen pot en pint een aantal "privé" zaken besproken. Anyways, daarna ben ik aan een tafeltje gaan zitten en heb me een maaltijd besteld (Lemon Herb Chicken with mashed potatoes and vegetables). Lekker en gezond! Plots telefoon... op m'n iPhone verscheen "Raf2". EINDELIJK!!! SC2 was aangekomen in de luchthaven van Atlanta ;-)
Allé, gerustgesteld. Ze zijn ondertussen aangekomen in "the crib" en hebben den airco al opgezet. Seffens gaan ze naar de Mc D's effe eten en daarna naar de kroeg om de hoek. Ben eens benieuwd. Morgenavond zien we elkaar weer :-)

1 opmerking:

Rik zei

Alles, vanavond gaat ge onze joengste dan zien...
Wij gaan onzen tweede joengste zien, want die komt naar onze Bart en wij zijn ook uitgenodigd... Ik zal nog wa fotokes van onze Stef pakken zodat ik die kan opsturen...