dinsdag, september 16, 2008

spannend

Binnen een 40-tal minuutjes vertrek ik hier (kantoren van Alti in Atlanta), naar huis om SC1 op te pikken en dan door te rijden naar de luchthaven. Hun vlucht is om kwart na 5, en de mijne 40 minuten later (alweer 40...hmmm). Soit, vanochtend kreeg ik doodleuk te horen dat het hotel waar ik normaal verblijf "volzet" is. Nu, enkele uren later, heb ik nog steeds geen nieuws. Daarnet ff gebeld en "I'm still trying to find you something...". Good busy :-S
Ach ja, 't is eens iets anders. Hopelijk heeft dit hotel (als ze er al één vinden), wél een restaurant (en hopelijk ook een gezonde kaart - allé, een kaart met keuze uit gezonde gerechten uiteraard, want een kaart zelf lijkt me niet echt gezond te zijn). Fitnessruimte is er best ook... want 't is nodig. Heb ff geslabbakt. De geplande sessie van dit weekend is niet doorgegaan en ook gisteren heb ik moeten passen wegens te weinig tijd (boodschappen doen, kapper, artikel voor Cernum updaten, eten, foto's bekijken, koffer maken, slapen).
On vera!

Geen opmerkingen: