donderdag, september 11, 2008

slapen

Man, man, man... na een weekend met heel weinig slaap, heb ik SUPER geslapen maandag- én dinsdagnacht. Afgelopen nacht was 't iets minder... alhoewel. 'k Ben gewoon té vroeg wakker geworden, van een paar pipo's die in 't midden van de nacht de "container" (waar het vuil van 't hotel in wordt verzameld... en die staat 3 verdiepingen pal onder mijn huidige kamer) nogal luidruchtig kwamen oppikken. Enfin, daarna met moeite terug in slaap gevallen en dan gewekt door m'n alarmke (dat trouwens al meer dan 7 jaar trouw dienst doet... met nog steeds de originele batterij als ik me ni vergis).

Ondertussen ben ik ff technisch werkloos, wegens "System is unreachable". Dus heb ik ff tijd om m'n blog tijdens de werkuren te updaten. Seffens nog rap ff door de online krant bladeren, se en tegen dan is 't hopelijk opgelost. Want, 'k ben eigenlijk goe bezig vandaag ('k weet het, eigen lof stinkt, maar iemand moet het zeggen, hé). Net een megacool macrooke in Excel geschreven voor m'n allerliefste ;-)

Ah en Windows Live Messenger is ALWEER down?! Gisteren was 't ook al van dadde. Anders kon ik rap ff bijpraten met de Belgische collega's.

Geen opmerkingen: