woensdag, september 10, 2008

Bob Geldof

zong het in de 80's al "I don't like Mondays". Gisteren was er zo één. Om 5:30 opgestaan, rap den douche in, een vanilla latté gedronken (Jenny was speciaal opgestaan om die voor mij te maken... AWESOME) en dan op weg naar de luchthaven van Sarasota/Bradenton. Onderweg voorbij twee tankstations gereden (m'n brein was wa traag), maar dan toch nog ééntje tegengekomen alwaar ik de tank van onze Saturn Vue heb gevuld. Vervolgens verder geracet naar de luchthaven. Daar bleek dat ik de auto gewoon op de parking moest achterlaten, zelf de kilometerstand noteren en vervolgens de sleutel in de terminal gaan afgeven. Enfin, zo gezegd zo gedaan. Iets later was ik ingecheckt en kon ik naar "security". Oh boy... it was my lucky day again. "Sir, you're selected by the airline for an extra check". WTF??? Enfin, in Sarasota zijn ze ni zo snel... dus die check duurde... en duurde... en duurde!!! M'n computertas hebben ze zelfs twee maal gecheckt! De eerste keer reageerde het "explosieven"papierke verkeerd :-S Daarop kreeg ik de vraag: "what do you do for a living, sir?" Dus ikke: "euh... I'm an IT consultant", maar 'k kreeg een blik alsof ik gezegd had: "well, can't you tell... I'm a frickin' terrorist!".
Enfin, na een kleine uitleg, bleek het "plots" in orde te zijn. Enfin, geen tijd meer om breakfast te scoren, want de boarding begon :-(
De vlucht zelf was wel ok. De daaropvolgende vlucht ook, ook al was ze later vertrokken (nochtans op tijd geboard, maar er was "congestion" op de runway). Rond 13u zat ik op m'n bureauke bij de klant.

1 opmerking:

Inge zei

Tja, volgens mij begin je er uit te zien als een crimineelke, want alle lappen weten ze je te vinden... Grapke he!