vrijdag, oktober 24, 2008

delayed

Bon, ik zit hier weer proper. Flight 1079 is delayed :-(
Voorlopig met 'slechts' twee uurkes. Met mijn laptop kon ik om de een of andere bizarre reden geen verbinding maken met het internet, dus ben ik mijn iPhone schermke maar wat vuiler aan 't maken :-)
En mijn lichte lunch en de banaan die ik daarnet heb gegeten zijn ondertussen al verteerd. Dus seffens eens gaan kijken of ik hier iets gezonds achter mijn kiezen kan steken. En gelukkig heb ik drie P magazines bij, dus ik kan me wel ff bezig houden. De winkels zullen spijtig genoeg wel al gesloten zijn wanneer ik toekom, dus morgenvroeg naar den bakker ipv vanavond! Ah ja, ik ben voor de 4e keer nonkel geworden! Nu heb ik twee neefjes en ook twee nichtjes. De nieuwe aanwinst noemt Jaana!!! En ze pakt in elk geval al goed op foto ;-)

Geen opmerkingen: