zondag, oktober 05, 2008

Fringe is ZAAAALIG!!!

Vandaag eindelijk naar Fringe beginnen zien. M'n DVR staat op 80%, dus 't werd tijd om wat te kijken en morgen "plaats" te maken. OMG. Als da serieke het tot in België haalt, gewoon kijken... trust me! 'k Heb het 4us te pakken. Dit is m'n nieuwe favoriete serie!
Enfin, 'k zie hier net op 't nieuws dat den OJ "guilty" bevonden is. Oops... de "legend" gaat waarschijnlijk voor de rest van z'n leven in een klein kamerke doorbrengen.
Soit, vanmiddag ben ik gaan lopen. Eerst twintig minuutjes, dan ff gestapt en daarna nog eens tien minuutjes. De benen zaten goed, den tikker iets minder. Om blessures tegen te gaan ben ik gestopt. 'k Wil het niet meer té rap, té ver drijven gezien m'n nieuw "plan" (waarvan slechts enkele mensen op de hoogte zijn voorlopig... en dat mag zo blijven).
Ah, 'k heb daarna aan 't zwembad ne Jupiler gedronken!!! AWESOME ;-) En m'n laatste boek van Kathy Reichs is uit. Bummer! Die boeken zijn écht zalig om te lezen.
En nu, tijd om te gaan maffen. Slopel!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

You bastard!!! Nog altijd slecht bier aan 't drinken??

Rafke Magic zei

Tja, als er niks anders is ;-)
Trouwens, da was den eerste... van 25 blikken :-)

btw enjoy Prison Break vanavond!

Anoniem zei

Ik vond het een beetje langdradig... Ni meer zo goed als in het begin...

Rafke Magic zei

't wordt beter... trust me ;-)

beetje bizar dat ze in België de eerste aflevering hebben
"opgesplitst", ipv van ze ineens helemaal te tonen