maandag, oktober 13, 2008

werk aan de winkel

Hoewel ik de laatste dagen, al zeg ik het zelf, goed bezig ben (lees: vrij gezond aan 't eten en regelmatig sporten) is gisteren gebleken dat er toch nog serieus wat werk aan de winkel is. 'k Had een loopsessie gepland... maar 't ging niet zo "vlotjes" als gehoopt. Om het met wielertermen te zeggen "ik had goei benen", maar den tikker was niet wat 't moest zijn. Enfin, 'k ben beginnen lopen en heb het iets meer dan een half uur volgehouden. Maar toch een vrij groot stuk in de "oranje" zone en dat was eigenlijk niet de bedoeling. Enfin, 'k heb daarna een kwartiertje "los"gefietst en nog een paar spieroefeningskes gedaan op de toestellen in onze fitness (borstspieren, biceps, triceps en quadriceps). Daarna heb ik "artjes en peekes" gemaakt, met wat puree en een minuscuul overschotje gehakt (dat onze jongste had ingevrozen). Awel, da heeft mij gesmaakt, se! Gewonen Belgische kost ;-)
Dat doet me eraan denken... 'k moet eens een klapke doen met de Cabus... want 'k kreeg zin in erwtensoep. Da's voor één dezer.

3 opmerkingen:

Inge zei

Hop, hop, hop, Rafke aan de top! ik heb een goed receptje voor erwtensoep. Hebben?

Rafke Magic zei

sure ;-)

Anoniem zei

't is pertang ni moeilijk om soep te maken zene ;-)