donderdag, oktober 02, 2008

what a day

Vanochtend werd ik wakker en vond het "verdacht" licht in m'n kamer. Bovendien was het eveneens "verdacht" stil in het hotel. Toch maar eens naar m'n wekkertje kijken. Holy smokes!!! 't Was twintig voor negen! D'OH!!! Mega overslapen dus. Vervolgens zowaar één van de snelste douches uit m'n carrière genomen, me aangekleed en m'n rugzakske genomen. Vermits de ontbijtservice maar tot negen uur open is, heb ik me nog gehaast tot daar. Sammy was al aan 't opruimen. 'k Heb hem snel uitgelegd wat er gebeurd was en gevraagd of ik een donut en een stuk fruit mocht meepakken. Hij moest eens lachen en zei dat het goed was ;-)
De sit & push ups zijn er dus niet van gekomen. Anyways, op 't werk was ik nog altijd niet de laatste. 't Viel zelfs niet echt op. Go figure! Soit, terug verder gebrield met de Report Designer en op een wreed ambetant probleem gestuit. Let's call it another bug. M'n imaginaire work around ('k vond het zelf nochtans goed bedacht) werkte spijtig genoeg ook niet. Wat ik wilde doen is een "non feature". Enfin, toch nog een extraatje toegevoegd en dan vanavond toch iets "raars" ontdekt in de gegevens. Effe rap naar SAP gekeken, en yup, we zitten met foutieve data in BI. Doeme, kan ik morgen daar achter zoeken natuurlijk.
Bon, daarstraks zoals voorgenomen, gaan fitnessen. Kwartier gelopen, vervolgens drie minuutjes gestapt en dan terug een kwartier gelopen. 't Ging vrij goed. Benen gingen vlot mee, en de tikker was goed bezig (en recupereerde sneller dan ik de laatste tijd gewoon ben). Daarna nog een kwartierke op de fiets en dan was 't tijd voor een doucheke. Avondeten was heel sober: vier Noorse crackers met confituur (appel en kaneel... van m'n Sjoeke gekregen) en twee oatmeal cookies (meegetsjoept aan de receptie). Een glaasje "meurlooow" werd gebruikt om dit alles door te spoelen ;-)
En net de tweede aflevering van de "New Knight Rider" gekeken. 't Was al een pak beter dan de "pilot". Grave bakken (een paar Lambo's, Ford GT, Porsches, ...) gezien.
Bon, nu is 't tijd om nog ff te lezen en dan terug onder de wol te kruipen (figuurlijk dan, want wol zit hier in die synthetische gevallen niet meer in denk ik).

Geen opmerkingen: