zondag, oktober 26, 2008

frisjes aan de visjes

Bon, 't is dus een potteke (zeg maar POT) joghurt met vers fruit en müsli (grenola) geworden. Was zowat het gezondste dat ik op redelijk korte afstand van de gate kon vinden en bovendien voedzaam én lekker. Toen ik thuis kwam was 't al 22u gepasseerd en 't was hier ongelooflijk "koud" (voor 't eerst sinds ik hier woon was 't binnen onder de 70°F). Bon, 'k heb me een soepke (paprika van V8) gemaakt en wat cressini's erbij gegeten en naar Prison Break gekeken. Daarvoor had ik nog rap m'n dons in z'n hoes gestoken. Het geheel noemt men hier een "divet". Ni echt zoals bij ons een "dekbedovertrek", maar eerder iets tussen een overtrek en een sprei in, maw... ge kunt er niet echt direkt onder slapen ('t spel moet trouwens gedroogkuist worden). Enfin, 'k ben dat eigenlijk al gewoon van in de hotels, dus heb ik er gewoon een laken tussen gelegd (lees: hetgeen er voordien op lag, gewoon laten liggen). Na Scofield's avonturen op DVR, was er nog That's 70s show waar ik nog ff naar gekeken heb. Daarna ben ik "onder m'n dons" gekropen... en ZAAAALLLIIIGGG geslapen!!!
Vandaag heb ik vooral: gewassen, opgeruimd, verder gedaan aan het werk waar m'n Sjoeke aan begonnen was (waarvoor ik haar extreem dankbaar ben trouwens) en m'n foto's op m'n pc gezet. 'k Heb een beperkte set online gezet. Net "peekes en artjes" gemaakt... ttz, van de "artjes" is niet veel overgebleven. 't Waren nl. "verse" en dat bedoelen ze hier letterlijk, maw nog niet ontdaan van hun peul. Voor zij die niet weten hoe erwten er écht uitzien... een beetje zoals princessebonen, maar dan (in de meeste gevallen toch) wat dikker.
Bon, nu zit ik in m'n zetel en 'k kom er alleen nog uit om drinken te halen, naar 't wc te gaan en te gaan maffen!!! Op 't programma staat al zeker Fringe en eventueel ook Kill Bill 2 (staat nog op DVR) als er niks "beter" op tv is tenminste ;-)

1 opmerking:

Inge zei

Mooie foto's... Om echt wel jaloers op te worden zenne. Maar wij vertrekken morgenavond op "weekend" en kijk, er zal weer een kink in de kabel komen: Robbe, het vriendje waar Viktor gaat logeren is ziek. Hopelijk wordt het niet te erg. Maak me er niet druk in; desnoods nemen we Viktor mee. "Die is toch al groot!" We zien wel...